STELLA ZIT Zdzisław Gawęcki zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej http://www.stella.net.pl.
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy z dn. 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić przez e-mail: stella@stella.net.pl lub telefonicznie: 15 810 81 00, a także przez formularz kontaktowy na stronie: http://www.stella.net.pl/kontakt.
Zgłoszenie powinno zawierać:
Zgłoszenia niekompletne nie będą rozpatrywane. Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania, a w razie opóźnienia poinformujemy o nowym terminie. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę na adres: ul. Ofiar Katynia 35, 37-450 Stalowa Wola bądź przez e-mail: stella@stella.net.pl. Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związanych z dostępnością cyfrową, możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Stella ZIT posiada dwie placówki obsługi Klienta w Stalowej Woli: Biuro Obsługi Klienta przy ul. Orzeszkowej 3 oraz Punkt Obsługi Klienta przy ul. Poniatowskiego 26A.
Do Biura Obsługi Klienta przy ul. Orzeszkowej 3 w Stalowej Woli można dojechać komunikacją miejską, korzystając z autobusu linii 8. Punkt Obsługi Klienta przy ul. Poniatowskiego 26A znajduje się w budynku sklepu Społem PSS. Szczegółowe rozkłady jazdy dostępne są na stronie MZK Stalowa Wola lub w aplikacjach mobilnych do sprawdzania komunikacji miejskiej.
Bezpośredni wjazd na wózku do Biura Obsługi Klienta przy ul. Orzeszkowej 3 nie jest obecnie możliwy. Osobom z niepełnosprawnością ruchową zapewniamy bezbarierowe miejsce obsługi, dostępne po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, SMS-owym lub e-mailowym. Pracownik wskaże wówczas odpowiednie miejsce oraz termin spotkania (w dni robocze, w godzinach 9:00 - 16:00).
W obu placówkach dostępne są miejsca siedzące dla osób oczekujących w kolejce.
Przed budynkiem Biura Obsługi Klienta dostępne jest jedno miejsce parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami.
W uzasadnionych przypadkach możliwa jest także obsługa poza lokalem. Umożliwiamy też załatwianie spraw przez pełnomocnika po przekazaniu pełnomocnictwa oraz kontakt elektroniczny przez formularze i e-mail.
Punkt Obsługi Klienta przy ul. Poniatowskiego 26A jest dostępny dla osób poruszających się na wózkach. W tym miejscu można dokonać opłaty, złożyć zamówienie na usługi lub umówić wizytę serwisową.
Zapewniamy czytelność i dostępność naszych materiałów zarówno w wersji online, jak i papierowej, poprzez stosowanie prostych opisów, odpowiedniego kontrastu oraz kompatybilność z programami wspierającymi.
Na żądanie Klienta umożliwiamy zapoznanie się z dokumentami poprzez odczytanie treści lub, w razie potrzeby, przygotowanie nagrania audio.
Dokumenty wymienione poniżej dostarczamy w wybranej formie i w ustalonych terminach.
Prośbę o ich udostępnienie można zgłosić w Biurze Obsługi Klienta ul. Orzeszkowej 3 w Stalowej Woli, telefonicznie 15 810 81 00 lub e-mailem bok@stella.net.pl.
Deklaracja dostępności w Stella ZIT, cennik oraz regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych dla wskazanej oferty są udostępniane osobom ze szczególnymi potrzebami na ich wniosek w wersji drukowanej dużą czcionką (16 pt). Dokument może zostać udostępniony bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta (dostępny od ręki), przesłany pocztą na wskazany adres korespondencyjny lub przekazany drogą elektroniczną na podany adres e-mail w terminie do 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
Informacje z faktury mogą zostać udostępnione na życzenie Klienta w formacie dostosowanym do szczególnych potrzeb. Dokument w wersji z dużą czcionką (16 pt) przesyłany jest pocztą lub e-mailem w terminie do 30 dni od otrzymania zgłoszenia. Istnieje także możliwość odczytania treści faktury lub przygotowania nagrania audio – na prośbę Klienta. Zgłoszenia złożone przed lub w trakcie okresu rozliczeniowego realizowane są niezwłocznie po wystawieniu faktury; pozostałe – w ciągu 30 dni.
Treści sporządzone w alfabecie Braille’a będą udostępniane do wglądu, na życzenie Klienta w Biurze Obsługi Klienta – w terminie do 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
Druk egzemplarzy w alfabecie Braille’a nie jest realizowany indywidualnie dla każdego Klienta – wykorzystywane będą przygotowane wcześniej wzorcowe dokumenty.
Na stronie internetowej http://www.stella.net.pl udostępniamy do pobrania dokumenty z dużą czcionką (16 pt):
Osobom niesłyszącym i niemówiącym oferujemy kontakt przez e-mail bok@stella.net.pl, formularz na stronie http://www.stella.net.pl/kontakt oraz SMS na numer: 502 317 697.
Zgłoszenia przyjmujemy mailowo lub przez formularz kontaktowy.
Obecnie skorzystanie z tłumacza języka migowego nie jest możliwe.
Osobom niewidomym i słabowidzącym udostępniamy lupę oraz możliwość powiększenia dokumentów na ekranie, odczytanie ich przez pracownika, a także materiały w dużym druku lub alfabecie Braille’a, dostępne na życzenie w terminie do 30 dni.
Jeśli potrzebujesz wsparcia lub chcesz dowiedzieć się więcej o dostępnych udogodnieniach, skontaktuj się z nami: